събота, 14 юни 2014 г.

Hyundai Fan Park отвори врати заедно със старта на Световното в София

Голове, емоции, ентусиазирани фенове и хиляди литри бира. Вчера световното първенство по футбол в Бразилия започна с пълна сила. И макар че за пореден път България не се класира за него, заведенията бяха пълни с екзалтирани почитатели на най-известния спорт.

Вчера, 12 юни, зад зала 6 на НДК отвори врати „Ариана Мондиал Камп“, част от който е и Hyundai Fan Park.

Сътрудничеството на Hyundai с FIFA започва от 1999 г. и има договор за Официален Автомобилен Партньор на FIFA за всички футболни турнири до 2022 г. От 2002 г. се организират и масови събития за гледане на мачовете от първенствата на огромни екрани в столиците на част от страните, класирани за финалите на световните първенства. По време на Световното в ЮАР през 2010 г. във фен парковете на Hyundai мачовете са гледали над 3,5 млн. души в 29 града в целия свят.

По време на Световното в ЮАР през 2010 г. във фен парковете на Hyundai мачовете са гледали над 3,5 млн. души в 29 града в целия свят.
Тази година за първи път се организира Hyundai Fan Park в центъра на София, в рамките на „Ариана Мондиал Камп”, зад зала 6 на НДК.
Освен гледането на мачовете на огромен екран, екипът на Hyundai е подготвил много игри и забавления за феновете.

Hyundai Young Player Award
Hyundai отново ще насърчи със специална награда най-добрия млад футболист на световното първенство. Отличието е създадено за поощрение на талантливи играчи, родени след 1 януари 1993 година, за които това е първо участие на мондиал.
Наградата ще заслужи този футболист, който окаже най-голямо влияние върху развоя на световното първенство. Победителят трябва да притежава технически умения, стил, харизма, но голямо значение ще имат феърплеят, погледът върху играта и цялостното въздействие, което футболистът оставя.
Наградата Hyundai Young Player Award играе важна роля в развитието на младите играчи.
При избора на носителя на наградата техническите експерти взимат под влияние следните критерии:
- технически умения
- младежки и свеж стил на игра
- креативност и вдъхновение
- тактическа зрялост и полезност
- признание от феновете
- образец за млади играчи
- позитивно поведение и феърплей
23-ма футболисти са потенциални кандидати за наградата на Hyundai на това световно първенство. Победителите досега са Лендън Донован (САЩ) – 2002 г., Лукас Подолски (Германия) – 2006 г., Томас Мюлер (Германия) – 2010 г.

Легендарният треньор Димитър Пенев, героят от САЩ 1994 г. Красимир Балъков и шефът на спортният отдел на БНТ Методи Манченко дадоха своите гласове за фаворитите си за наградата Hyundai Young Player Award, преди да започнат коментарите си по БНТ.

Репортерът на БНТ Валери Генов гласува за защитника Luke Shaw от английския национален отбор за наградата Hyundai Young Player Award.

На екрана в Hyundai Fan Park Методи Манченко разказва на Пенев и Балъков за разнообразните инициативи и форми на отразяване на Световното по БНТ.

Легендата Димитър Пенев на стената на славата пред Hyundai Fan Park, сред макети на посланиците на марката Hyundai за 2014 FIFA World Cup Brazil - Икер Касияс и Рикардо Кака.
Всички фенове ще имат възможност да бъдат „украсени” със знамето на любимия отбор от финалите на Световното в Hyundai Fan Park. Художникът на Hyundai Fan Park рисува знамето на Бразилия на ръката на редактора от Auto Bild Bulgaria Димитър Пешев.

След като художникът на Hyundai Fan Park изрисува лицата на феновете, те обличат и фланелките на любимия отбор и се снимат на стената на славата. Тази снимка се отбелязват в специалния сайт на Hyundai worldcup.hyundai.com и така показват на феновете от целия свят как празнуват по време на Световното. Освен снимки могат да се отбелязват и с текст, видео, плейлисти и хаштагове. Всичко става през профила им от най-известните социални мрежи, а после техните приятели могат да гласуват за най-добър пост в целия свят.

А за тези, които не са прекалили с бирата, са предвидени три автомобила за тестово шофиране – ix20, i30 и ix35. Автомобилите от специалната серия Go!Brazil ще бъдат на разположение за тестдрайв през целия футболен месец на Hyundai Fan Park.
Източник:Аутопрес